fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tasarımdan dolayı reddetse şaşırmazdım açıkcası çünkü kusura bakma ama hocam tema bence igrenç.karekterler bi garip,tasarım bi acayip,karışık,düzensiz yani bi ziyaretci olarak siteye puan ver deseler en düşük ne ise onu seçerdim ben olsam...
Teşekkürler hocam, en kısa zamanda tasarım konusuyla ilgileneceğim. Ama gelen yanıt telif hakkıyla korumalı içerik olarak bildirildi. Şimdi hangi içeriğin korunduğunu bilmiyorum ki müdahale edeyim. Öyle kala kaldım