Güzel ve nokta atışı bir domain hayırlı olsun, bisiklet sektörünün geleceğinin parlak olduğunu düşünüyorum, bazı belediyeler bisiklet yolları ve park alanları ile bisiklet kullanımını teşvik ediyor, tabi şuan ki seviyede ne derece değerlenir bilinmez ama bekletilirse değerini bulur