Tamami krediyle bir ise girmenizi onermem. Krediyide bi iste kesinlikle onermem fakat illa kredide cekilecekse Allah yardimciniz olsun demek duser. Bende bu sektorde oldugum icin iyi biliyorum Buyuk firmalarin yaninda is yapmak zordur. Soyle dusunun, ayni fiyat araligida 2 yer mevcut bunlarda biri cok taninmis digeri ise bilinmeyen bir mekan, siz olsaniz nereyi tercih edersiniz taninmis olani. Peki musteriyi cekmek icin kampanya yaptiniz fiyati cektiniz asagiya. Bu sefer ciro kurtarmiyor sizi kiraydi, krediydi, masraflar. Fiyati ayni tutsaniz buyuk olan yerleri tercih eder insanlar. Bastada dedigim gibi krediyle bu ise girmemenizi oneririm, elinizde belli bir para olacakki tanitim yapacaksiniz, el ilanlari dagitacaksiniz. Ortam uygun olurmu bilemiyorum aksamlari canli muzik tarzinda birsey yapilirsa insanlari cekebilir. Acacaginiz yerin sahilde oldugunu soylemissiniz. Benim isletmemde denize 0 bir yerde. Yaz aylarinda 3 ay cok iyi sekilde is yapariz. İlk bahar ve son baharda cirolar yaza gore yariya iner. Kisin ise kazandigimiz para sadece masraflari karsilar. Restaurant isi zordur. Elinizde en az 3 ay kar etmesenizde sizi kurtaracak bir birikim olmasini oneririm. Tekrar soyluyorum krediyle isiniz cok zor. Allah yardimciniz olsun...