deafmute adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sakin ol şampiyon
Akşam gel birlikte sakin olalım şampiyon tamam ?

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:39:15 -->-> Daha önceki mesaj 12:32:52 --

kbasali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Google ile aranıza bizim girmeye niyetimiz yok.
Bu sizin açtığınız konu ne size bir çözüm önerisi getirebilecek bir kalite'de nede okuyuculara birşey kazandırıcak durumda. Lüzumsuz bir konu

Kim nerden bilsin senin sitende ne gibi calışmalar yaptığını, müneccim değiliz hiçbirimiz.

Eğer baştan yazsaydınız bunları bunları yaptım sitem'in otorite değeri bu değerden bu değere düştü, sitede kalma süresi böyle böyle düştü,
en son şunları şunları yaptırdım. Ozaman somut bilgiler gelirdi size yardım için

Ama nerdeyse sizin gibi herkes konu açınca bıkkınlık geliyor hepimize hali ile.

yanlış birşey yapmışsınızdır birşey düşmüştür. Aksini düşünüyorsanız webmaster tooldan geri bildirim yapın olsun bitsin.

Bir kere'de birisi konu açsın google allah senden razı olsun, sayende bukadar kazandım diye. Alışmışsınız *ok atmaya başkasına. Google için önemli sanıryorsunuz sizin siteniz veya benim sitem birinci sırada olsun. Nasılsa birileri adsense'den o parayı kazanıcak. Google kalite peşinde. başka birşey değil.
Bu konuyu eleştiren Sen bile eminim çok şey öğrenmişsindir konu sayesinde bence Teşekkür etmek çok daha iyi
Diğer taraftan yaptığım genel şeyleri dile getirdim. Benim gibi aynı sorun ve türdeş durumlardan muzdarip olanların sayısı az değil bunu sen de çok iyi biliyorsun dostum. Artistlik yapmayı ne çok seviyoruz ya. Bu arada çok Değerli vaktini aldığım için özür dilerim