Özgün makale olayını bir türlü kafam almadı gitti.Özgünlük bu kadar ciddi birşeyse copy/paste yapanların üstte ne işi var.Google nasıl bir özgünlüğe öenm veriyor.Bence özgünlük lazımsa sadece adsense icin lazım.Ben ne zaman adsense almak istesem bir hafta özgün girer ikinci hafta basvururum ve o hafta icinde gelir hesab ve kullanırıkm.Benim anladıgım özgünlük budur