zacoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yardımcı olduysam ne mutlu logo ihtiyacım şuan yok ama gönlünüzden yapmak geçerse imzamdaki siteme kafanıza göre bişey yapabilirsiniz sorun olmaz

son bi soru kaldı sanırım onuda yazayım

edit: çözdüm hepsini anlamadığınız biyer varsa sorabilirsiniz
Tamamdır hocam sağolasın, aklıma takılan yer olursa sorarım. Siteniz yapım aşamasında sanırım, aktif olunca bir özel mesaj atarsınız temaya uygun bir şeyler yaparım.

@Hublot teşekkürler hocam.

@FoxTr halledildi hocam sağolasın.