yardımcı olduysam ne mutlu

logo ihtiyacım şuan yok ama gönlünüzden yapmak geçerse imzamdaki siteme kafanıza göre bişey yapabilirsiniz sorun olmaz
son bi soru kaldı sanırım onuda yazayım
edit: çözdüm hepsini anlamadığınız biyer varsa sorabilirsiniz
Tamamdır hocam sağolasın, aklıma takılan yer olursa sorarım. Siteniz yapım aşamasında sanırım, aktif olunca bir özel mesaj atarsınız temaya uygun bir şeyler yaparım.
@Hublot teşekkürler hocam.
@FoxTr halledildi hocam sağolasın.