merhaba
notepad++ kullanıyoruz. biçimden utf-8 bomsuz dönüştürüp yaptığımızda da sorun devam etmekte. character sets e hiç dokunmadık. turkish>windows1254 yapsak acaba başka yerleri bozar mı?

ayrıca utf-8 bomsuz yaptığımızda konu kısmındaki türkçe karakter sorunu çözüldü ama mesaj kısmı bu şekilde yine.

Alıntı
Mesaj İçeriği:

Gönderen: fwewf
Email: de@l*o.com
Mesaj: şçöğüiÅ�Ä�ÜİÇÖÖ [şçöğüŞi vs yazdık]

@venessabilisim sizin dediklerinizi çok bilgim olmadığı için anlayamadım. teşekkür ederim tüm cevaplar için. başka ne olabilir sorun acaba?