merhaba
notepad++ kullanıyoruz. biçimden utf-8 bomsuz dönüştürüp yaptığımızda da sorun devam etmekte. character sets e hiç dokunmadık. turkish>windows1254 yapsak acaba başka yerleri bozar mı?
ayrıca utf-8 bomsuz yaptığımızda konu kısmındaki türkçe karakter sorunu çözüldü ama mesaj kısmı bu şekilde yine.
Alıntı
Mesaj İçeriği:
Gönderen: fwewf
Email:
de@l*o.com
Mesaj: şçöğüi��ÜİÇÖÖ
[şçöğüŞi vs yazdık]
@venessabilisim sizin dediklerinizi çok bilgim olmadığı için anlayamadım. teşekkür ederim tüm cevaplar için. başka ne olabilir sorun acaba?