Merhaba ;

Scriptte bi açılan kutum var içerisinde A ve B şeklinde iki seçenek var.

Ben şimdi A yı seçersem veritabanındaki alana 0 yazmasını, B yi Seçersem Veritabındaki alana 1 yazmasını istiyorum.

A yı seçince A B yi seçince B yazmayacak.