fuigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşım açık arttırmayı yanlış ayarladığını düşünüyorum. Ben şuan teklif vermeye kalksam 2.400,00 TL almam gerekecek cihazı. Sence bu mantıklımı ?
Konuya 1200 lira teklfini yazabilirsin.direk arttırarak başlamıyor teklif hocam.