Merhabalar, yarın lens alacağım. Optikten sordum 2 kutu lense 220 TL fiyat verdi. İnternetten araştırdım şimdi. Aynı lensin 2 kutusunu 140 TL. Üstelik 4 kutu solüsyon da hediye ediyorlar. Netten lens alan var mı? Fiyat bakımından avantajı var fakat bir dezavantajı var mı?