1. sınıf , ihraç fazlası , parti malı , mevsimlik stok ,etiketli/etiketsiz ... fiyat aralıgınız ve ödemeler nasıl olucak bilgi verirseniz görüşebiliriz.
Ödemeler ürüne göre Parti olarak toptan alabilirim ya da ürün satışında peşin ödemeyle alır sizin tarafınızdan kargolanmasını isterim.
Tabi bunlar ürün bazında değerlendirilecek konular fiyat , marka ve ürünleri inceleyeceğim katalog veya web siteniz varsa detaylı görüşelim