anladigm kadari ile her yol denenmemeis ascii olarak kaydetmissiniz, o da haefleri tam olarak cozulmeyememis. yapmaniz gereken ise utf8 bomsuz olarak kaydedip bozuk karakterleri yani kutu icinde soru isaretlerini tekrar duzeltmek.