Hocam öyle değil. Ayarlardan nasıl kullanmak istiyorsunuz kısmı var.Sonra posta atarken gönderen kısmında istediğiniz olanı seçiyorsunuz. (gmaile yönlendirdiğinizi varsayıyorum)