Konu
Tedarikciler Aramaktayım
14-02-2013, 16:32:12
#4
Biyorum
1. sınıf , ihraç fazlası , parti malı , mevsimlik stok ,etiketli/etiketsiz ... fiyat aralıgınız ve ödemeler nasıl olucak bilgi verirseniz görüşebiliriz.