Merhabalar, sitemin webmail sistemini yetersiz buluyorum bu yüzden gmail kullanmak istiyorum gmailide isim[at]gmail.com olarak kullanmak istemiyorum uzantısı sitem olsun istiyorum. Bunu biraz araştırdım eski anlatımlar var ama şimdi sanırım google bunu ücretli hale çevirmiş ya da benim gittiğim sayfalar hep ücretli sayfalar. Aylık 4 $'dan başlıyor kullanıcı başına.

Ben bunu nasıl yapabilirim illa para ödemek zorunda mıyım?