Hocam tillwedie olarak üye oldum imlemeyi sizmi yapıyorsunuz bizim birşey yapmamız gerek varmı ?
içerik gönderiyorsunuz konuyla alakalı etiketleri girdikten sonra gönderiyorsunuz eğer site Türkçe içerikli ise onaylıyorum sizin imlemenize baktım sıkıntı yok.Teşekkürler
Bende bişiler yaptım ama hocam. Onaylarsanız eger Vuuborg kullanıcı adım.
heybettin kullanıcı adı ile üye oldum onaylarsanız memnun olurum
Kullanıcı adımla bir adet gönderdim teşekkürler.
oXZiJeN niki ile üye oldum, gönderdim ve göndermeye devam edeceğim onaylarsanız sevinirim.
sekvebuz üye adımla gönderide bulundum onaylarsanız sevinirim.
mutemancer kullanıcı adıyla bir site eklenmiştir.
Arkadaşlar teşekkür ederim desteğiniz için içerikler onaylandı..