UyKuCu_06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok ilgili ve anlayışlı bir arkadaş. Çalışması ve samimiyeti için teşekkür ediyorum. Hizmet almayı düşünen arkadaşlar kesinlikle pişman olmaz

İyi çalışmalar Savaş Abi
Yorumlar için teşekkür ederim =) Umarım 1-2 ay sonra güzel haberlerle gelirde tam referans olursun =)