akrabam 1 hafta önce acı çeke çeke vefat etti elinden ne geliyorsa yap :S
Allah kalanlarına sabır versin hocam. Çok üzücü bir şey gerçekten.
bakış açısı
hocam sigara içmek her ne kadar psikolojik bir bağımlılık dense de aslında öyle değil. ben mesela mühendislik okuyorum. sigara içmesem okulu uzatırdım o derece faydasını görüyorum. sağlık açısından gerçekten çok zararlı ama benim gibi bir adam için içmeden olmuyor. bende bırakmaya çalışıyorum eğer kardeşine bıraktırmayı başabilirsen -ki çok isterim daha genç yaşta birinin sigarayı bırakmasını- gel bana da bıraktır

Hocam o kadar bağımlı olduğunu düşünmüyorum. Ben her zaman yanında değilim, ne kadar takip edebilirsem o kadar. Genelde arada arkadaşlarına soruyordum. Başlama aşamasında olduğunu düşünüyorum. Bir an önce önüne geçip ne kadar kötü bir şey olduğunu etkileyici bir dille anlatarak vazgeçirmem gerekiyor.