mehmetakcay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
akrabam 1 hafta önce acı çeke çeke vefat etti elinden ne geliyorsa yap :S
Allah kalanlarına sabır versin hocam. Çok üzücü bir şey gerçekten.
Rufenza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bakış açısı

hocam sigara içmek her ne kadar psikolojik bir bağımlılık dense de aslında öyle değil. ben mesela mühendislik okuyorum. sigara içmesem okulu uzatırdım o derece faydasını görüyorum. sağlık açısından gerçekten çok zararlı ama benim gibi bir adam için içmeden olmuyor. bende bırakmaya çalışıyorum eğer kardeşine bıraktırmayı başabilirsen -ki çok isterim daha genç yaşta birinin sigarayı bırakmasını- gel bana da bıraktır
Hocam o kadar bağımlı olduğunu düşünmüyorum. Ben her zaman yanında değilim, ne kadar takip edebilirsem o kadar. Genelde arada arkadaşlarına soruyordum. Başlama aşamasında olduğunu düşünüyorum. Bir an önce önüne geçip ne kadar kötü bir şey olduğunu etkileyici bir dille anlatarak vazgeçirmem gerekiyor.