Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uyarın kaçak sigara almasın kimin cebine gittiği belli.
bakış açısı

hocam sigara içmek her ne kadar psikolojik bir bağımlılık dense de aslında öyle değil. ben mesela mühendislik okuyorum. sigara içmesem okulu uzatırdım o derece faydasını görüyorum. sağlık açısından gerçekten çok zararlı ama benim gibi bir adam için içmeden olmuyor. bende bırakmaya çalışıyorum eğer kardeşine bıraktırmayı başabilirsen -ki çok isterim daha genç yaşta birinin sigarayı bırakmasını- gel bana da bıraktır