Bucak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
al eline birgüzel döv."
Fiske dahi vuramam ona. Dövmek çözüm olsa keşke ama öyle bir hata yaparsam onu o yola daha fazla itmiş olurum diye düşünüyorum. Aramızda güzel bir ilişki vardı. Oturup adamakıllı bir konuşma yaparak anca bıraktırabilirim diye düşünüyorum. Ama karşıma aldıktan sonra ne diyeceğim, ne yapmalıyım bunu soruyorum sizlere. Şiddet içerikli önerilerde bulunmazsanız sevinirim. Yine de teşekkür ederim.