
sizin yaptiginiz cok basitce Sahin bey, 72 saattir bizi magdur edip daha sonra burada elestiri aldiginiz icin bizlere saldırıyorsaniz cok basit bir insansiniz.
Sunucularinizda sorun varken telefonlariniz ve desteginiz kapali, ama sunucularinizda sorun yokken telefonunuz ve desteginiz 24 saat aciktir.
Bence firma olan birisi bu yaptiklarinizin hic birini yapmaz.
Ettiginiz hakaretler kabul edilebilir hakaretler degil, sizin ne oldugunuz bizi ilgilendirmez.
En azindan beni ilgilendirmez ilk cevabinizda yazdiginiz sey.
Eger elestiri kaldiramiyorsaniz ve bu isi cidden artik
ADAM gibi yapamiyorsaniz birakin.