Şahin Dağ adlı şahıs; müşterilerinizi elinizde olmayarak kızdırmışsınız ve onlar da haklı olarak tepkilerini gösteriyorlar. Evet, siz onlardan sabırlı olmalarını isteyebilirsiniz fakat 36 saattir siteleri kapalıyken nasıl rahat olmalarını bekleyebilirsiniz?
Sizin de müşterilerinizin de gergin olduğu malum fakat sinirlerinize hakim olmalısınız. Siz müşterinize "aşağılık" derseniz ki az önce bunu okudum, müşteriniz de size tabben karşılık verecektir. Karşılıklı saygıyı korumanızı öneririm. Aksi halde bu sadece size zarar verecektir.