Befo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gör arkadaşım benden yana sorun yok. Adam terbiyesiz vede ahlaksız vede pişkin. Özür dilemesi gereken yerde müşterilerine hakaret ediyor.

Ben sizin için yazmadım bu mesajı Genel olarak yazdım.