Ercan Bey mesajlarınızı düzeltin bence kim olursa olsun böyle üslup bozmak yakışmıyor size. Allah kolaylık versin maili okudum bende bekliyorum veri kaybı olmadı Allah'tan (Benim için)

İyi çalışmalar dilerim.