Benim de chrome browserime bu tarz birşey bulaşmıştı ki sorma gitsin. Ne zaman faceyi açsam saniyesinde otomatik olarak yüzlerce antin kuntin adama abone olup saçma sapan sayfaları beğeniyordum. O uygulamayı hazırlayanın yedi ceddini saygıyla anıyorum chrome logosunu gördüğüm her yerde... Firefox'a dönüş yaptık