Konu gene bana bağlanmış nasıl bağlandığını anlamadım ama ben konuya açıklık getireyim sevgili ersin kardeşim benim ile ilgili olan kısmına, ben forum dışından çok kişiye r10daki bu konumun reklamını ücret karşılığında yaptırıyorum farklı kişilere bu kampanyalarımı duyurmak için buna kimseninde karışamıyacağını düşünüyorum. uygulama bana ait değil atılan bu tweet ile hiçbir ilgim yoktur, ben sadece belirli aralıklarla forumda dışında bir çok kişiye konumun yani satışlarımın reklamını yaptırıyorum. benim ile ilgili kısmı bu kadardır. Lütfen her açılan konuya benim adımı dahil etmeyin.