qpaylas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Niye soğuk su içeyim. Avrupa lokasyon için OVH den sunucu almıştık. (900 tl ödüyoruz bu sunucuya + fw parası) Sunucunun açılmaması durumunda fransadan bir avukatlık bürosu ile iletişime geçip ihtar çektireceğiz OVH şirketine.

Biraz türk milleti pasif bu konularda. Adamlar istediğini yapıyor nasılsa türkiyede bunlar birşey olmaz diye. Yiyorsa aynı işlemi almana yada amerikalıya yapsın. 50 tane email atar konu hakkında bilgi verir sonra kapatır. Türküz diye anında kapatıyorlar makineyi.
Türksünüz diye kapatmıyorlar. ovh öküzlüğünden kapatıyor.

müşteri hizmetleri anlayışı zayıf. siz onlar için birer rakamdan ve sömürülecek kitleden ibaretsiniz.