Konu
R10 - Blackberry Kullananlar BBM Üzerinden Gruplaşalım..
12-02-2013, 21:56:13
#2
sio
Whatsapp takılan varsa bende whatsapp bekliyorum. Muhabbet edilebilir grup kurularak.