Ben onu savunmadım, ben sana gayet basit bir soru sordum neye göre kesin konuşuyorsun diye.
Tek cümle ile çözmüşsün bravo. Adamın sorgusunu bile görmedin daha, kaldı ki ilişkisel tablolarını da bulmuşsun zaten, dur sakin ol Jo. Medyum sanıyorsun kendini sanırım.