arkadaşım en az yarım saattir sana cevap yazıyorum. ancak sana yazdığım cevabı yayınlamak istemiyorum. kopyasını aldım, sana göndereceğim. kendini beğenmişlik yapmak gibi bir mesaj oldu ki ben böyle bir şeyden hiç hazzetmem.

illa cevabı merak edenler varsa özel mesaj atarak benden ne yazdığımı öğrenebilirler. onun dışında herkese açık olarak yazdıklarımı yayınlamayacağım.

artık bu söyleyeceklerimden sonrada beni anlamıyor ya da bana hak vermiyorsan, sana laf anlatmak için ayırdığım zamana acırım.