Geçenlerde banada oldu illet bişey ya. Bilgisayarı kapattım yattım kapattığımdan çok eminim yalnız kapağı indirdim geri kaldırdım baktım kapandımı diye kapanmış. Sabah saat 8 bir kalktım ki vay yavrum vay fan çalışıyor dvd rieter zıkkımı tak tak vuruyor. Neyse dedim bişey yoktur. Akşam üzeri bidaha baktım yine aynı. Adsenseye girecem kullandığım nicke yakın mail adresleri denenmiş. Facebook yine öyle. Sonunda dedim olmaz böyle hemen format attım formattan hemen sonra bilgisayarımdan giriş yaptığım 3 sitenin giriş bilgileri değişti. Son bir hata bekliyorum eğer olsun direk karakoldayım.