imparator adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok güzel bir düşünce olmuş.
Ayrıca doğum gününü kutlar, nice mutlu yıllar dilerim.
Gmaile vs baktım mail atmamış ama doodle yapmış googleyi bir kez daha sevdim

sagolun hocam