Konu
Kafes Olmasaydı?
11-02-2013, 22:52:47
#6
Sores_Alp
Ben buna bu şekilde bile girmem.Şans yok ya bizde, demir kırılır, üstte ki kaplan içeri düşer, birşey olur...Ateşle, suyla bi de hayvanla oynamayacaksın