Kelime olayına açıkçası pek inanmıyorum. Şu yönde inanmıyorum bazı arkadaşlar illaki 250 olacak diye diretiyorlar. Google şöyle bir mantık yürütmez zannımca "Bu adam yazılarını 250 kelime bazen de 400-500 kelime olarak yazıyor. O zaman bu adamın sitesini yükseltiverelim biraz."
Bence önemli olan ziyaretçiye istediğini verebilmek. Biz bunu anlayamıyoruz pek. Sen 150 kelime yazarsın az ve öz olur. Anahtar kelimeleri dozunda kullanırsın. Ziyaretçi makaleyi okur, sitenden hemen çıkmaz. Öteki adam laf kalabalığı yapıp 400 kelime yazar kullanıcı makale arasından istediği bilgiyi bulmakta zorlanır siteyi terk eder. Bu durumda bence illaki 200+ demek doğru değil. Ha 50 kelimelik yazın da demiyorum fakat Google'in gözünde içeriğin kelime sayısına dair kesin bir kural olduğunu düşünmüyorum.