R10 üzerinden aldığınız makaleler ana sitenizde kullanılmaz. Bunu bilmeniz yeterlidir.

(Haberci bi' üstat vardı, onun makaleleri hariç.)

ilkay_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O dediğin olmaz işte. Benim bir sitem var. Dış seo hiç yapılmadı ve 6 yıllık. Günlük 30k tekili var. alexada ilk 10k sitede arasında dünya genelinde. %10 u kelimelerden aratarak içeriği bulan adamlar. Sitede kalma ortalaması da 20 dakika analatik raporuna göre. Glenlerin %75 i direk site adını yazark giren sitenin has kullanıcıları. Ama kelimeleirnde google sıralamasında çok çok geride olduundan oradan hit alamıyor. Yani google sitede kalma oranına göre çok bişi yapmıyor. onu diyim.
Siz makaledeki kelime sayısıyla değil artık o alanda marklaştığınız için hit alıyorsunuz. %75 direkt kullanıcı girmesi demek markalaşmadan başka birşeyi göstermez. Arkadaşları yanlış yönlendirmeyin.