OnurTürk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben bu 300 200 100 muhabbetini bi türlü çözemedim gitti, bunu kim piyasaya sürdü onu da bilmiyorum,bunca sene bu işin içindeyim anlamadım.

20 kelimede yazsanız google için farketmez,herşeyi google a göre yapar oldu millet.

bırakın şu google a göre çalışmayı, kullanıcı sitende aradığını buluyorsa o iş bitmiştir, isterse 10 kelime olsun.

ama yok kullanıcı girdi googledan sitene,aradığını bulamayıp hemen geri gelip başka siteye gidiyorsa işte o zaman düşün.

düzgün türkçe kullanman yeterli.

O dediğin olmaz işte. Benim bir sitem var. Dış seo hiç yapılmadı ve 6 yıllık. Günlük 30k tekili var. alexada ilk 10k sitede arasında dünya genelinde. %10 u kelimelerden aratarak içeriği bulan adamlar. Sitede kalma ortalaması da 20 dakika analatik raporuna göre. Glenlerin %75 i direk site adını yazark giren sitenin has kullanıcıları. Ama kelimeleirnde google sıralamasında çok çok geride olduundan oradan hit alamıyor. Yani google sitede kalma oranına göre çok bişi yapmıyor. onu diyim.