yenibilgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya neden anlamak istemiyorsunuz? önyargılarınızı bir kenara bırakın öyle bakın bu bu konuya. farzedelimki alexa değeriniz 400k uğraştınız çalıştınız çabaladınız 300k ya indirdiniz diyelim. ne kadar büyük bir emek harcadınız dimi? aradaki fiyat farkı nedir peki?

siteniz 400k iken 1000 tl ise, bana göre 300k iken hala 1000 tl.

alexada ziyaretçi sayınızın yüksekliği önemli bir faktördür. ziyaretçi sayınız ne kadar yüksekse alexa değerinizde o kadar iyi durumdadır. savunduklarınız bile alexa konusunda hiçbir şey bilmediğinizin, seo'dan anlamadığınızın bir göstergesi. ben halinize üzüldüğüm için açtım bu konuyu. ne kadar boş, işe yaramayan bir konuyla uğraşıyorşunuz görün istedim. ama siz takmışsınız at gözlüklerini öyle bakıyorsunuz hayata. yazık gerçekten.
Öncelikle E-Ticaret bildirimltimde 2 sayfadan 6 sayfaya kadar olan kısma bakarsanız alexadan anlamıyo diye bir yorum yaptıgınızda neye dayanarak yaptıgınızı Anlamıyorum.. 400k ile 300 k örnek vermişin 400k ile 40 k arasında sence nasıl bir fiyat degişimi olur ?
Sen zaten SEO dan anlasan Böyle bir konuyu açmazdın. google pagerank bildiginiz gibi yok link al ver İşte Boş siteye Pr4 verdigini hatta pr5 verdigini gördüm. Daha birçok örnekleride mevcut peki sen hiç boş bir sitenin alexasının 100 k da oldugunu gördünmü ? Sitenin Kalite Göstergesi 3 Yıl Sonra Pagerank Degil Alexa olacaktır. Bu insanların verdigi emegi ozaman anlayacaksın ve o Grublara sende katılmak isteyeceksin.
Şimdi insanlara seo ve alexadan anlamıyosun diyosun sen önce Ögren biraz geliştir kendini Alexa boş siteye deger vermez insanların cabası boşa degildir her bir alexa için verilen yıldız düşüş SAĞLAR GARANTİ...
Burada alexanın düşmesi için çabalayan kimse enayi degildir okadar insan bilmiyomu yaptıgı işi ?