2.alay 2.tabur 1.bölük.
Yemekhane zaten tabur binasının arkasında.1 dakika sürmüyo gitmesi.
Yemekhanedende tören alanı çok yakın zaten.Er gazinosunun hemen altı.1 km bile değil..
Ben 1. alaydaydım sen neyse ki şanslıymışsın da o tören alanına bazen günde 2 defa olmak üzere toplamda 18-20 km yol yapmamıssın.
Ayrıca senin merkez kantine yakın olma gibi bir avantajında varmış, hesap et ben bir kere bile görmedim merkez kantinin içini acemliğim boyunca. Bizim kantinde sigara kalmaz sigara bekle, merkez kantin mesafesi 4 km çarpılmadan gitme ihtimalin yok, o kadar süre ortadan kaybolma ihtimalin hiç yok. Gerçi acemiliğim 17 gün sürdü o ayrı.
Ayrıca bizim eğitim alanı dahi 1 km den fazla bir mesafeydi, bir tek hamam yakındı koğuşların karşısında, o da ankara ayazında duştan çık içtima al koğuşlara dön o bile ızdıraptı.