
qarezz kullandım uyku modu var diyenler bilmeyenler, 20-30 kişi ilede hat sorunu çıkacagını düşünmek acemilik olur, oyundaki bir kaç çocuk lamer sprut programı ile chlere küçük saldırılar yapıp kapatıyor, firewall ve ipfw ile bu işi rahatlıkla çözebilirsin.