site offline benim şanstan kime hayırlı olsun diyecek olsam site çalışmıyor

,
Web sunucusunun CPU kullanımı sınırına ulaştı ve geçici olarak devre dışı olduğu için bu sayfayı görüyorsunuz diyor. Resim için daha fazla alan almanız gerekiyor sanırım...
evet hocam öyle bir aksilik oldu

daha fazla alan almam gerekiyor sanırım. Neyse ki şimdilik bir problem yok