ilahicenneti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu kadar düzgün bir hizmeti aldığınız fiyat çok ucuz olmasına rağmen halen böyle insanları anlamış değilim.

Zeynel hocamdan bilgi amaçlı bir imei istedim buyrun arkadaşlar merak edenler için ekran görüntüsü koyayım. Çok fazla söze gerek yok..

Mamil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Malesef böyle insanlar var.

Üstad sen üstüne düşen görevi yapmışsın.

Geri boş.

Geçmiş olsun.
kasirga098 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
boşverin hocam Türk halkına napsanız boş gelir yararlanılmaz.
byatlantis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizim Halkımıza iyilik yaranmaz valla ya sen gerekeni yaptın mı abi ewet gerisi hikaye zaten
Evt aynen öle arkadaslar ama pireye kızıp yorgan yakmayacağız aynen yola devam