Okyanus55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
20 - 30 kişilik servere neden saldırı yapsınlarki daha öncede kurdum ondada uyku problemi vardı
O files arızalı usta at çöpe gitsin.
IP verirsen bişeyi kontrol edeçeğim PMden bildire bilirsin IP'yi