Bu konuyu acma sebebimimiz yıllık hediyeli reseller sattığımız telefonlar hakkında son zamanlarda yıllık yenilemesi gelen müşterileri yeni taktik geliştirmeye başladı. Konuların içlerinde yazı olmasına rağmen ilk alımda 105 tl ödeyen müşteri bu seneki yenilemede fiyat pahalı zaten telefonda vermiyorsunuz verdiğiniz telefonlar kacak vs demeye başladılar bakın arkadaslar daha öncede konu acıldı. Burda biz insanlara verdiğimiz telefonların kayıtlı olduğunu kanıtladık haksız karalamadan konu silindi.Biz size ilk yıl hediye veriyoruz o yıl zaten kazanmıyoruz 2 yıl yenilerseniz o zaman 105+kdv olarak cıkan faturadan kazanıyoruz diyelimki bu telefonlar kacaktı neden ilk yıl söylemediniz 2 yıl kacak dediniz biz burda bir ticaret yapıyoruz kimseyi kandırma gibi bir lüxümüzde yok üzerine basarak söylüyorum genen yıl 105 tl telefon yada diğer hediye alan müşteriler bu sene vede sonraki senelerde tekrar hediye edilmiyor aldıkları paketten devam etmek zorundalar paket küçültme söz konusu değil artık gercekten sıkıldık telefon verirken ucuz senesi gelincemi pahalı bu iş maliyetli bir iş senelik 105 tl verdiğiniz bir hizmetin ay bazında bölündüğünde 8 tl gibi rakama denk geliyor lütfen bunlar için gelmeyin her sene benden hizmet alacaksın diye bir kural yok beğenmiyorsanız hizmeti istediğiniz firmaya gecebilirsiniz.Son olarak ayın 1inde hizmeti bitecek müşterileri extra 15 gün tanınırdı bugünden itibaren tüm tanınan extra günler geri alınmıştır Daha öncede belirttim gene belirteyim her sene yenilemede hediye vermiyoruz. Herkese verdiğimiz sözü tuttuk kimi telefon kimi tablet kimi soba aldı almayan yok isteyen mod arkadaslara ise gönderilen tellerin imei verilir daha öncede verildiği gibi sorgulama yapılır olay biter kusura bakmayın artık bunaldık bu konuda


Foxteknoloji İnternet Hizmetleri
www.hostingsatinal.net.tr
02243340369