Merhaba arkadaşlar ,

Şu konuda Nomster niçkli arkadaşın yapmış olduğu FilmSitesi çizimini CSS'e dökmeye çalıştım.

Öncelikle belirtmek istiyorum ki uzun zamandır bir tasarımı CSS dökmüyordum. O yüzden hatalar olmuş olabilir. Bu konuda afınıza sığınıyorum.

En alt kısmı her ne kadar denediysem de yapamadım alta oturtamadım o yüzden alt kısım yok. Kullanıcak olan bir arkadaş var ise kendisi yapar. Gene yardım etmeye çalışırım.

Tasarım'da bazı kısımlar değişik. PNG'de olduğu gibi PSD'deki bire bir değil yani.CSS dökerken bazı yerleri değiştirmek zorunda kaldım.(Bilmediğim kısımlar vardı).

DEMO | İNDİR

Hatalarım olduğunu biliyorum , bunları kibarca ve kırmadan belirtirseniz sevinirim. Ben elimden geleni yaptım.

Herkese iyi çalışmalar..