talhak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 un sizin gibi satıcılara ihtiyacı var hocam. Profesyonelliginizden dolayi tebrik ederim gerçekten
Teşekkür ederim, Yakese nickli üye mesajla uyardı beni. Sonuçta risk var ise bilgilendirme gerek. Aksi halde haram olur. Bana 1 lira girse 1000 çıkar.

BU iHALEYİ TEKLİF VERENLERE SORUP ERKEN SONUÇLANDIRIP KONUYU KAPATTIRACAĞIM. SON TEKLİFTEN İTİBAREN MESAJ ATIYORUM.