Siz 3k-30k-300k ne düşünürsünüz bilemem. Ben imzanızdaki siteyi düşünüpte yazdım.
Sitenize aramadan gelen kişi memnun kalıpta gitsin diye yazdım. Organik hit memnuniyetiniz ne kadar yüksekse sıralamadaki gücünüz o kadar yüksek olur. 3k siteyi bir anda 30k yaparsınız fakat memnuniyet olmazsa bitersiniz ve o domain bir daha kendine gelemez gibi birşey olur. Sabırlı davranıp yavaş yavaş yükselin. Etiketle olmayan şeyi var göstermeyin.
Öncelikle kullanıcı memnuniyetini düşünün. Siteniz 300 k ise size herşey serbest. Siz zaten kalitesiniz kolay kolay size birşey olmaz. ( Yinede risk, hatta girilmemesi gereken risk )
Bence hitim nasıl yükselir yerine ( Kullanıcı nasıl memnun oluru düşünün, Siz kaliteyi sunarsanız karşılığını emin olun alırsınız )
Etiketle spam keyword yapmayı hiç ama hiç düşünmeyin.