Emrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o simit Amoled jelatinin iziymiş. Yeni açılırken öyle izi var ama zamanla ısınınca geçiyormuş kendiliğinden dedi.

burdaki jelatin

http://mcdn01.gittigidiyor.net/6896/...073_tn30_0.jpg
Isınınca geçmesi için vakit geçer baktın geçmedi kullanıcı hatası olur o


Emrah hocam açtın R10'a konuyu telefonu almadan nazarı değdirttin. Umarım sorunun çözülür sağlıklı günlerde güzel haberler alırsın sende.