Konu
S3 Ekranin ortasinda 2 yuvarlak simit var
09-02-2013, 04:22:10
#17
DarksPrince
Emrah adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
o simit Amoled jelatinin iziymiş. Yeni açılırken öyle izi var ama zamanla ısınınca geçiyormuş kendiliğinden dedi.
burdaki jelatin
http://mcdn01.gittigidiyor.net/6896/...073_tn30_0.jpg
Isınınca geçmesi için vakit geçer baktın geçmedi kullanıcı hatası olur o
Emrah hocam açtın R10'a konuyu telefonu almadan nazarı değdirttin.
Umarım sorunun çözülür sağlıklı günlerde güzel haberler alırsın sende.