local'de kurulu işte hocam işin kötü yanı o

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 03:06:37 -->-> Daha önceki mesaj 03:04:56 --

maalesef çalışmadı hocam müsaitseniz team'ı size pm ile ilettim rica etsem bi bakabilir misiniz?

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 03:23:04 -->-> Daha önceki mesaj 03:06:37 --

frdtrkc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sitenizin adresini verseniz daha çabuk problem çözülmüş olur, bu şartlarda biraz zor.

Yine de şunu bir deneyin.

<script type="text/javascript">
$(function(){
	var vticker = $('.vticker');
	if(vticker.length > 0) {
		vticker.easyTicker();
	}
});
</script>
saolsun jquery versiyonumu düşürüp çözdü hemen