local'de kurulu işte hocam işin kötü yanı o
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 03:06:37 -->-> Daha önceki mesaj 03:04:56 --
maalesef çalışmadı hocam müsaitseniz team'ı size pm ile ilettim rica etsem bi bakabilir misiniz?
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 03:23:04 -->-> Daha önceki mesaj 03:06:37 --
Sitenizin adresini verseniz daha çabuk problem çözülmüş olur, bu şartlarda biraz zor.
Yine de şunu bir deneyin.
<script type="text/javascript">
$(function(){
var vticker = $('.vticker');
if(vticker.length > 0) {
vticker.easyTicker();
}
});
</script>
saolsun jquery versiyonumu düşürüp çözdü hemen