Emrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o simit Amoled jelatinin iziymiş. Yeni açılırken öyle izi var ama zamanla ısınınca geçiyormuş kendiliğinden dedi.

burdaki jelatin

http://mcdn01.gittigidiyor.net/6896/...073_tn30_0.jpg
Kesinlikle alakası yok bende kullanıyorum teknosada aldım bugüne kadar en ufak bir teknik yada estetik sorun yaşamadım kafamada takılan en ufak bir şey yok bence gidin değiştirin 50 100 tllik telefon değil sonuçta ve size tavsiyem ek 40 tl ücret karşılığı kaskosunuda yaptırın