POAGaming adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben oyunsunucusu diye sorsam cevap alabilirmiyim sizden.konuyu acan arkadastan ozur dileyerek ?

GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Şurada yazılanlar bu konu içinde açıklayıcı olabilir.

https://www.r10.net/1066743993-post7.html